Splošni pogoji poslovanja
~ Dobrodošli na naši spletni strani in v spletni trgovini ~
1. Uvod
Preden začnete z uporabo naših storitev vas vljudno vabimo, da si pozorno preberete splošne pogoje poslovanja. Prosimo, upoštevajte, da se z uporabo določenih funkcij naše spletne strani, kot je registracija, naročanje storitev in/ali izdelkov šteje, da se s temi splošnimi pogoji strinjate. Zahvaljujemo se vam za zaupanje in se veselimo sodelovanja.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Obligacijskim zakonikom (OZ), Stvarnopravnim zakonikom (SPZ), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi spletnega in elektronskega poslovanja.
Pridržujemo si pravico do sprememb splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obveščanja z javno objavo na spletni strani. Vse spremembe so zavezujoče, zato vam priporočamo, da jih redno pregledujete in se z njimi sproti seznanjate.
2. Kdo smo
S spletno stranjo in spletno trgovino hl-labs.si upravlja podjetje:
- kratko ime: Estetic Locus d.o.o.
- naslov: Rozmanova ulica 29
- naselje: Krško
- pošta 8270 Krško
- matična številka 9431250000
- davčna številka SI: 14615231
- davčni zavezanec: DA (SI14615231)
- transakcijski račun: IBAN SI56 0284 3026 5504 506 odprt pri NLB d.d.
- registrski organ: Okrožno sodišče Krško
- datum vpisa: 05.07.2023
- osnovni kapital 40.829,09 EUR
- dejavnost SKD: G46.450 – Trgovina na debelo s parfumi in kozmetiko
- e-poštni naslov: info@hl-labs.si
- telefonska številka: +386 51 249 846
(v nadaljnjem besedilu ponudnik, prodajalec), ki je uvoznik in distributer kozmetike HL.
3. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo vsem vselej na voljo:
- podatki o identiteti ponudnika (predvsem naziv in naslov družbe ter davčno številko)
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.)
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov in storitvah iz ponudbe
- informacije o dostopnosti izdelkov in storitev iz ponudbe
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave
- informacije o načinu plačila
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe (v kolikor je ponudba časovna omejena)
- informacije o načinu in roku, v katerem je še možno odstopiti od nakupa in pogojih za odstop
- informacije o možnosti vračila izdelkov, stroški vračila in koga vračilo bremeni
- informacije o postopku reklamacij in pritožb
- zasebnosti in varovanju osebnih podatkov
- načinu in pristojnosti za reševanje sporov
Za vse morebitne dodatne Informacije ali pojasnila smo na razpolago preko e- poštnega naslova info@hl-labs.si in telefonske številke +386 51 249 846 v na spletni strani navedenem delovnem času.
4. Ponudba
Spletna stran je namenjena predstavitvi blagovne znamke HL. Vse vsebine so nezavezujoče, zgolj informativne narave in ne nadomeščajo strokovnega posveta.
Vsebine se zaradi narave poslovanja pogosto in hitro spreminjajo ter ažurirajo, zato lahko pride tudi do napak. V kolikor pri objavi zasledite napako vas naprošamo, da nas o njej obvestite preko e-poštnega naslova info@hl-labs.si ali telefonske številke 051 249 846. Vse napake bomo skušali v čim krajšem času odpraviti.
4.1 Delavnice in druge oblike izobraževanj
Delavnice so profesionalna izobraževanja strukturirana po sklopih in namenjene usposabljanju naših partnerjev kateri kozmetiko uporabljajo za profesionalno uporabo. Namen delavnic je spoznavanje s kozmetičnimi izdelki HL in protokoli za njihovo aplikacijo pri izvajanju kozmetičnih storitev.
Udeležba začetne oz. uvodne delavnice I. je pogoj, da kandidat postane partner ter s tem pridobi možnost dostopa do ostalih delavnic, nakupa kozmetike HL ter ostalih posebnosti.
Nadaljevalne delavnice so namenjene zgolj partnerjem in odkrivajo različna področja uporabe kozmetike HL ter udeležence izobražujejo za reševanje raznih problematik stanj kože z različnimi načini pristopov in tehnik.
Tako delavnice kot druge oblike izobraževanj se delijo po tipih: skupinske (v živo in preko spleta) ter individualne, sezonske ali trendovske, po predhodnem dogovoru pa je možna organizacija prilagojenih delavnic.
Vsebine, lokacije in termini so ažurno navedeni na spletni strani ter kandidatom poslani po e-pošti.
4.2 Izdelki
Vsi kozmetični izdelki iz ponudbe so originalni izdelki HL in zagotovljeni neposredno od proizvajalca.
Kozmetični izdelki HL Imajo ustrezne sistemske nomenklature (INCI) skladne z EU zakonodajo, so ustrezno CPNP priglašeni ter povsem ustrezajo za prodajo v Sloveniji (EU).
Izdelki HL so razvrščeni znotraj linij glede na sestavine, učinke ter osredotočenost reševanja kožnih stanj z izjemo linije POSM, kjer so zbrani promocijski izdelki ter pripomočki za apliciranje.
Sestavine, lastnosti ter namen vsakega posameznega izdelka je naveden na spletni strani, v spletni trgovini, v katalogu in v namenskih publikacijah, kot na deklaraciji izdelka samega, kjer je obenem naveden tudi rok njegove uporabe.
Vsak kozmetični izdelek HL je primeren in varen za uporabo znotraj 6 (šest) mesecev po odprtju, razen v kolikor zanj ni navedeno drugače.
Kozmetika HL se glede na uporabo nadalje deli:
- na izdelke za profesionalno uporabo (označene z oznako PRO), izključno namenjene partnerjem za strokovno izvajanje estetskih storitev v za to namenjenih prostorih (salon, zdravilišče, ordinacija, estetska kirurgija)
- na izdelke za domačo uporabo (brez oznake), namenjene končnemu uporabniku za izvajanje lastne nege v domačem okolju
Vidnost in nakup kozmetičnih izdelkov HL za profesionalno uporabo (PRO) je omogočen izključno partnerjem, zato vse zainteresirane končne uporabnike, ki bi jih želeli preizkusiti vabimo, da stopijo v stik z enim izmed naših partnerjev, navedenih na spletni strani.
Ponudnik zagotavlja kvaliteto blaga in odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale pri uporabi izdelkov ali storitev a le za primere, ko se kozmetika HL uporablja v skladu s predpisi ter ko se uporabniki držijo priporočenih odmerkov in navodil za uporabo.
5. Postopek registracije in prijava
Postopka registracije za parterja ali uporabnika se razlikujeta po vsebini in zahtevanih podatkov, potrebnih za nedvoumno identifikacijo posameznika.
5.1 Registracija partnerja
Partner lahko postane kandidat, ki je pravna oseba registrirana za kozmetično, zdravstveno ali s tem povezano izobraževalno dejavnost v Republiki Sloveniji. Opraviti mora registracijski postopek na spletni strani ter se udeležiti in uspešno opraviti začetno oz. uvodno delavnico I..
Z registracijo, nakupom ali vpisom partner dovoljuje in se strinja, da ponudnik do preklica shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na registrskem obrazcu, za naslednje namene: telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave.
5.1.1 Postopek registracije kandidata za partnerja
Kandidat za partnerja opravi postopek registracije s pomočjo obrazca na spletni strani.
Z oddajo registracijskega obrazca kandidat takoj prejme potrdilo o registraciji, najkasneje v roku 3 (treh) delovnih dni pa še začasno uporabniško geslo, ki mu ga ponudnik po obdelavi registracije pošlje naknadno na naslov elektronske pošte, katerega je kandidat navedel v registracijskem obrazcu. Začasno uporabniško geslo ob prvi prijavi spremeni po svojih željah, skladno s pravilom nastavitve gesla.
Kandidatov naslov elektronske pošte in prejeto geslo tvorita prijavne podatke ter ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kandidat z registracijo potrdi in jamči, da izpolnjuje vse pogoje navedene pod točko 5.1 Registracija partnerja.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve kandidata za partnerja, če ugotovi neskladje med registracijskimi podatki in pogoji partnerstva o čemer zavrnjenega kandidata obvesti.
Z uspešno in potrjeno registracijo kandidat za partnerja pridobi pravico do pristopa do delavnic ter nakupa vseh izdelkov v spletni trgovini, razen točno določenih izdelkov kateri zahtevajo posebna dodatna znanja za uporabo in so pogojeni z obiskom za to namenjene delavnice.
Po uspešni registraciji se kandidat prijavi ter v meniju Delavnice poišče ustrezen razpoložljiv termin I. začetne oz. uvodne delavnice ter se z opravljenim nakupom nanjo prijavi. Nakup je možno opraviti po predračunu ali s plačilnimi karticami.
Najkasneje v roku 3 (treh) dni bo ponudnik stopil s kandidatom v stik ter mu posredoval nadaljnje napotke glede izvedbe vplačane začetne oz. uvodne delavnice I..
Po udeležbi in uspešni opravljeni uvodni oz. začetni delavnici I. kandidat pridobi status partnerja in s tem pravico do udeležbe vseh delavnic, strokovnega gradiva, nakupov kozmetike HL ter pripadajočih ugodnosti, opisani v točki 6. Partnerjeve ugodnosti.
5.2 Registracija uporabnika
Uporabnik lahko postane vsaka fizična ali pravna oseba z začasnim ali s stalnim bivališčem in dostavnim naslovom v Sloveniji, ki opravi registracijo preko za to namenjenega registracijskega obrazca in želi kupovati kozmetične izdelke HL za domačo nego ter ob tem imeti in pridobivati ugodnosti, določene v točki 7. Ugodnosti registriranega uporabnika.
Registracija uporabnika ni pogoj za nakup izdelkov HL za domačo nego.
5.2.1 Postopek registracije uporabnika
Registracija je enostavna s pomočjo obrazca na spletni strani. Postopek registraciji zahteva vnos:
- vašega veljavnega e-poštnega naslova
- vašega uporabniškega imena
- gesla za potrditev istovetnosti in vstop v vaš uporabniški račun
- podatkov vašega bivališča
Po preverbi in ustreznosti vnesenih zahtevanih podatkov vam bo na vpisan e-poštni naslov poslano potrdilo o registraciji.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve, če ugotovi neskladje med registracijskimi podatki in pogoji registracije uporabnika navedenimi v točki 5.2 Registracija uporabnika.
Kandidatov naslov elektronske pošte in prejeto geslo tvorita prijavne podatke ter ga nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija uporabnika omogoča poleg nakupa kozmetičnih izdelkov HL za domačo nego še vrsto dodatnih ugodnosti opisanih v točki 7. Ugodnosti registriranega uporabnika.
5.3 Pozaba ali sprememba gesla
Vsem registriranim je vedno omogočena ponastavitev oz. sprememba gesla.
V primeru pozabe gesla za prijavo je možna ponastavitev gesla tudi pred samo prijavo. Enostavno se izbere možnost »Ponastavi geslo« in po navedbi elektronskega naslova se nanj pošlje povezava do ponastavitve gesla.
Prav tako je sprememba gesla vedno na voljo v meniju »Moj račun > Podatki računa« in ga je možno poljubno-krat spremeniti.
Ob morebitnih spremembah ali ponastavitvah gesla opozarjamo, da mora biti le-to varno, vsebovati mora vsaj 8 znakov, od tega vsaj eno majhno in eno veliko črko ter vsaj eno številko.
V primeru kakršnih koli nejasnosti ali težav z registracijo, prijavo ali spremembo gesla vas prosimo, da stopite v stik z nami preko e-poštnega naslova info@hl-labs.si ali telefonske številke +386 51 249 846 v na spletni strani navedenem delovnem času.
6. Partnerjeve ugodnosti
Partner je deležen posebne strokovne obravnave ter poslovnih ugodnosti, ki jih ponudnik ponuja, med katerimi izpostavljeno:
- dostopa do strokovnih gradiv v obliki številnih protokolov za profesionalno nego kot npr. atravmatsko čiščenje kože, nega kože z aknami, anti-age, hiperpigmentacija, občutljiva koža in mnoge druge – sezonsko usklajene
- strokovna podporo, ki jo potrebuje pri delu s strankami
- možnost strokovnih konzultacij 1:1 s tematiko po izbiri partnerja
- marketinška podpora pri partnerjevi promociji HL kozmetike
- nakup kozmetike HL po posebnih partnerskih cenah in pogojih, skladnih z določili ponudnika
- shranjevanje naslovnih in dostavnih podatkov
- poljubno izbiro kraja dostave (znotraj Republike Slovenije)
- shranjevanje kartičnih plačilnih sredstev in njihovo izbirno uporabo pri nakupih
- dostop do pregleda preteklih nakupov
- poljubno uvrščanje ali izločanje priljubljenih izdelkov
- pravočasno prejemanje obvestil o novostih
- sodelovanje v mesečnih akcijskih ponudbah
- ekskluzivnih vabil na partnerske dogodke in srečanja
- sodelovanje v marketinških promocijah
- sodelovanje v programu zvestobe
7. Ugodnosti registriranega uporabnika
Registriran uporabnik je deležen naslednjih ugodnosti:
- shranjevanje naslovnih in dostavnih podatkov
- poljubno izbiro kraja dostave (znotraj Republike Slovenije)
- shranjevanje kartičnih plačilnih sredstev in njihovo izbirno uporabo pri nakupih
- dostop do pregleda preteklih nakupov
- poljubno uvrščanje ali izločanje priljubljenih izdelkov
- pravočasno prejemanje obvestil o novostih
- sodelovanje v akcijskih ponudbah
- sodelovanje v marketinških promocijah
- sodelovanje v programu zvestobe
8. Spletna trgovina
Spletna trgovina je odprta je vsak dan, 24 ur na dan, vse dni v letu.
V njej lahko izbirate med različnimi kozmetičnimi izdelki HL, ki razvrščeni po več kriterijih:
- po linijah, ki predstavljajo namen
- po izdelkih znotraj linij
- po ciljni negi
- po tipu izdelka
- po namenu in načinu uporabe
- po tipu kože
- po delovanju
Izdelek se lahko preprosto poišče s pomočjo iskalnika (povečevalno steklo v desnem zgornjem kotu) z vpisom poljubnega iskalnega izraza kot npr. naziv ali šifra.
Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da:
- za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov
- da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do spletne trgovine
tudi – v skrajnih primerih – brez predhodnega obvestila.
9. Cene izdelkov
Cene izdelkov v spletni trgovini so v valuti Evro (€). Označene so kot Maloprodajna cena ki vključuje 22% Davek na dodano vrednost (DDV). Vaša cena z 22% DDV je cena, ki predstavlja ceno rezervirano za vas v trenutku nakupa in je lahko bodisi enaka Maloprodajni ceni, bodi znižana za morebitno ugodnost v obliki popusta v času nakupa (npr. v času trajanja akcije).
Izdelki za profesionalno uporabo in pripadajoče cene so vidne zgolj in samo prijavljenim partnerjem.
Pridržujemo si pravico do spremembe asortimenta in cen brez predhodnega obvestila. Za vsa naročila veljajo trenutno veljavne cene v trenutku nakupa. Pri nakupu bomo upoštevali ceno v veljavi na dan potrjenega naročila.
10. Popusti
Ponudnik omogoča posebne popuste v obliki akcij, kuponov, odprodaj, darilnih bonov, daril, programa zvestobe in nagradnih iger.
Popust lahko uporabite za nakup skladno z veljavnostjo popusta Če ni izrecno navedeno drugače, popustov ni mogoče združevati, jih naknadno unovčevati ali za njih zahtevati denarno nadomestilo.
10.1 Akcije
Ponudnik občasno omogoča nakup določenih po akcijskih cenah oz. cenah s popustom. Različne akcije (promocije in druge tržne tehnike) bodo označene kot takšne. Prav tako bo ponudba za katere akcija velja nedvoumno označena, tako kot tudi pravila o sodelovanju. Akcije bodo sporočene preko e-obveščanja, na spletni strani ponudnika in navedene v meniju »Moj račun« (samo za registrirane in prijavljene).
10.2 Kuponi
V namen promocije kozmetike HL ponudnik omogoča nakup s pomočjo posebnih kuponov ali promocijskih kod s popustom, ki jih je moč pridobiti na različne načine: od naših partnerjev, preko e-obveščanja, SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih, ipd..
Kupon ali promocijska koda prinaša ugodnost pri nakupu in je časovno omejena. Pravila uporabe so določena skupaj z objavo kupona ali promocijske kode. Vnos le-te je omogočen pri nakupu izdelka oz. izdelkov in mora biti vnesena v za to določen prostor pred zaključkom spletnega naročila. Naknadne uveljavitve kuponov ali promocijskih kod niso možne in ne bodo upoštevane.
V primeru, da je kupec kupon ali promocijsko kodo izkoristi, a tako naročilo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova istega kupona ali promocijske kode ni več upravičen.
Primer: uporabnik odda naročilo z vnosom promocijske kode, ki je časovno omejena. Nato si premisli in že oddano naročilo prekliče. Po izteku časovne omejitve želi kodo uporabiti v novem naročilu, kar mu je onemogočeno in naročila ne more zaključiti, dokler kode ne odstrani.
10.3 Odprodaje
Odprodaje so časovno in količinsko omejene ponudbe določenih izdelkov, s katerimi ponudnik omogoči nakup po posebni, znižani ceni. Izdelki za odprodajo so nedvoumno označeni prav tako kot pravila o sodelovanju v odprodaji. Odprodaje bodo sporočene preko e-obveščanja, na spletni strani ponudnika in navedene v meniju »Moj račun« (samo za prijavljene).
10.4 Darilni boni
Darilni bon v njegovi vrednosti zamenjuje plačilno sredstvo za enkratni nakup izdelkov v vrednostnem obsegu navedenem na darilnem bonu izključno in samo datuma njegove veljavnosti.
V primeru, da je vrednost nakupa večja od vrednosti darilnega bona je vročitelj dolžan razliko doplačati ponudniku, v primeru nakupa manjšega od vrednosti darilnega bona pa ponudnik razlike ne vrača v nobeni obliki.
Z nakupom in/ali vnovčenjem darilnega bona se njegov kupec in/ali vročitelj (uporabnik) strinja s splošnimi pogoji uporabe. Za delno ali popolnoma neizkoriščen, pretečen, ukraden, izgubljen ali uničen darilni bon, ne kupec darilnega bona niti vročitelj (uporabnik) nista upravičena do povračila ali kompenzacije v kakršni koli obliki. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino ali kompenzirati, ne delno niti v celoti.
10.5 Darila
Obiskovalce, bralce e-obveščanja, uporabnike, partnerje in vse, ki nas spremljajo radi nagrajujemo, zato mnogokrat izvajamo posebne promocije. Ena izmed takšnih so darila, katera uporabnik prejem ob nakupu nad določeno mejo.
Pri tem so tako meja kot možna darila vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno promocijo, se hkrati zaveda in obveže, da mora v primeru vračila nakupa (delno ali v celoti) prav tako vrniti tudi darilo, razen če preostala vrednost nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilo ali v kolikor stranka vrnjeni izdelek zamenja za kakšnega drugega.
Primer: kupec dobi darilo ob nakupu nad 100 € (brez stroškov pošiljanja). Nakup znaša 150 €, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 60 €. Skupna vrednost nakupa tako znaša 90 €, kar pomeni, da ni upravičen do darila in ga mora vrniti skupaj z vrnjenim izdelkom. Lahko pa namesto vračila kupnine in darila, zamenja vrnjeni izdelek z drugim izdelkom v minimalni vrednosti 10 €.
10.6 Program zvestobe
Svoje zveste registrirane uporabnike in partnerje posebno nagrajujemo s programom zvestobe. To je mehanizem nagrajevanja naših najbolj zvestih kupcev. Opisan je ločeno ter objavljen in dostopen kot »Program zvestobe« na spletnem mestu hl-labs.si.
10.7 Nagradne igre
Ponudnik občasno organizira nagradne igre, ki so lahko v celoti izvedene s strani ponudnika ali v sodelovanju s partnerji.
Vsaka nagradna igra bo ustrezno objavljena vsem vključenim s pravico sodelovanja, prav tako njeno trajanje, pravila in pogoji ter način prevzema nagrade.
Izplačilo nagrade v denarni protivrednosti, prenos nagrade na tretjo osebo s strani nagrajenca ali druga menjava nagrade ni mogoča.
Ponudnik je dolžan v imenu nagrajenca skladno z Zakonom o dohodnini plačati akontacijo dohodnine v višini 25 % od objavljene bruto vrednosti nagrade, če ta presega 42,00 € oz. v kolikor skupni znesek prejetih nagrad, ki jih nagrajenec prejme od ponudnika presega 84,00 € v enem letu. V tem primeru bomo pred izročitvijo nagrade potrebovali tudi vašo davčno številko. Če nam je ne boste sporočili, vam nagrade ne bomo mogli izročiti. Bruto vrednost nagrade je neto vrednost nagrade, povečana s koeficientom davčnega odtegljaja. Nagrajenec bo prejel neto vrednost nagrade. Morebitna doplačila dohodnine na podlagi letne dohodninske odločbe je dolžan poravnati nagrajenec sam.
11. Postopek naročanja (nakupa)
Vsem registriranim svetujemo, da se pred nakupovanjem prijavijo, saj boste le tako deležni vseh ugodnosti ki vam pripadajo.
Za ogled razpoložljivih izdelkov za nakup enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov. Na straneh imate na voljo različne filtre, ki vam omogočajo, da čim hitreje pridete do želenega izdelka. Enostavno iskanje izdelkov vam omogoča tudi iskalnik po ključnih besedah ali šifri, ki se nahaja v desnem gornjem kotu v obliki povečevalne lupe.
Ko najdete željeni izdelek in – v kolikor je na voljo več različic – izberete ustrezno različico, z gumboma – / + določite količino katero želite kupiti ter s potrditvijo na gumb DODAJ V KOŠARICO izdelek dodate v nakupno košarico. Izbor količine za nakup je omejen z razpoložljivo zalogo, v kolikor izdelka ni na zalogi nakup ni možen.
Pregled vaše košarice je možen s klikom na ikono prodajne košarice v zgornjem desnem kotu, kjer spremljate trenuten izbor izdelkov z izbranimi količinami in cenami. Na tem mestu lahko posameznemu izdelku količino povečate, zmanjšate ali izdelek iz košarice popolnoma odstranite.
Ko ste z izbiro izdelkov ter ustreznih količin zadovoljni in bi želeli nakup zaključiti, v pregledu košarice kliknite na gumb »Na Blagajno«.
Prikaže se vam pregled košarice nakupa ter nadaljnji koraki procesa nakupa:
- KOŠARICA – tukaj lahko poljubno spremenite količine izbranih izdelkov ali izdelek celo izbrišete. Če želite dodati še kakšen drug – nov izdelek, se vrnite v trgovino ga dodajte kot je opisano v točki 8. (preostali izdelki v košarici ne bodo izbrisani). V kolikor iz košarice pobrišete vse izdelke boste z obvestilom obveščeni, da je vaša košarica trenutno prazna in s klikom na gumb pod obvestilom »Nazaj v trgovino« preusmerjeni na stran z vsemi izdelki.
- AKCIJSKA OBVESTILA – v času trajanja akcij je tu prikazan opomnik.
- KODA KUPONA – pod seznamom izdelkom je v desnem delu prostor za vnos kupona za uveljavite bonitete ki ga kupon omogoča. V primeru da kupona ne vnesete in potrdite, se naknadnih reklamacij ne upošteva, zato vam svetujemo, da pred zaključkom nakupa preverite obračun računa.
- OBRAČUN RAČUNA – delni znesek, dostava, skupni znesek, znesek DDV, za plačilo.
- PODATKI PLAČNIKA – v levem delu pod seznamom se nadaljujejo podatki o plačniku, katere je potrebno v kolikor niste prijavljeni, izpolniti.
- DOSTAVI NA DRUG NASLOV? – če želite, da se vam pošiljka dostavi na drugi naslov obkljukajte kvadratek in vpišite podatek za dostavo v ustrezna polja in morebitne opombe.
- NAČIN DOSTAVE – tu izbirate možnost dostave ali osebnega prevzema.
- PODATKI O PLAČILU – zadnji korak nakupa je razdeljen v tri korake: v prvem koraku izberete način plačila, v drugem vnesete potrebne podatke za plačilo in v tretjem potrdite seznanitev s splošnimi pogoji nakupa (v kolikor se s splošnimi pogoji ne strinjate nakup žal ni možen).
- NAROČI – s klikom na ta gumb je nakup potrjen.
V istem trenutku vse informacije o opravljenem naročilu prejmete na vaš e-poštni naslov v obliki potrdila naročila.
12. Obdelava naročila
Vaše oddano naročilo se pregleda in zanj je možnih več razpletov.
12.1 Naročilo v izvedbi
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
12.2 Omejitev nakupa
Dovoljen je običajen nakup vrednosti in količin, skladno z razpoložljivostjo prodajnih zalog ponudnika.
Akcije in akcijska prodajna ponudba velja za običajne količine nakupa iz prodajnih zalog ponudnika do konca trajanja akcije oz. do razprodaje zaloge.
V primeru naročil, ki ne ustrezajo zgoraj omenjenemu, si ponudnik pridržuje pravico do spremembe količin naročila oz. o tem predhodno obvesti naročnika.
12.3 Zavrnitev naročila
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Naročnik v tem primeru ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
V primeru naročila, ki bi vseboval napako (npr. neobičajno nizka cena izdelka), si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila in o napaki obvesti naročnika. Naročnik ima možnost tako naročilo stornirati ali potrditi z upoštevanjem popravka napake, v nobenem primeru pa ne more zahtevati izpolnitve prvotnega naročila z napako.
12.4 Hramba naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu ponudnika.
Partner in registriran uporabnik lahko vsa svoja naročila spremljata na svojem profilu v meniju »Moj račun«. podmeni »Moja naročila«.
13. Način plačila in račun
13.1 Način plačila
Ponudnik omogoča različne načine plačila:
- PLAČILO PO PREDRAČUNU – v kolikor je ob zaključku nakupa izbrano plačilo po predračunu bo naročniku poslan predračun. Naročnik prejme predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo na svoj e-poštni naslov, ki ga navede v spletni trgovini v za to namenjeno polje v postopku nakupa. Veljavnost predračuna je 3 (tri) dni od datuma izdaje, v roku katerega se naročnik obveže poravnati kupnino na transakcijski račun ponudnika. Ponudnik naročene in plačane izdelke pošlje po prejetem plačilu. Morebitno plačilo po preteku veljavnosti predračuna ponudnika ne obvezuje k izpolnitvi pogodbe o nakupu, celotna kupnina pa se vrne plačniku nemudoma oz. najpozneje v roku 14 (štirinajst) dni po njenem prejemu.
- PLAČILO Z DEBETNIMI ALI KREDITNIMI KARTICAMI – omogočamo plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB in UnionPay
- PLAČILO PREKO ELEKTRONSKIH SISTEMOV – omogočamo plačilo preko sistem PayPal
- PLAČILO PO POVZETJU – v primeru izbire plačila po povzetju se obračuna dodatni strošek v višini 2,00 € ki bremeni kupca in je na računu prikazan ter upoštevan v končnem znesku za plačilo. V tem primeru celotno kupnino, morebiten znesek dostave in strošek plačila po povzetju kupec poravna uslužbencu DPD ob dostavi oz. prevzemu pošiljke.
13.2 Račun
Vsaki dobavi sledi račun ki je poslan po odpremi pošiljke iz skladišča na e-poštni naslov naveden v naročilu. Račun je v PDF formatu in XML obliki (eSlog), v sporočilu pa je tudi dodana povezava za ogled dokumenta na spletu v kolikor prejemnik PDF računa ne more odpreti.
13.3 Pridržek lastninske pravice
Lastninska pravica preide od prodajalca na kupca v trenutku celotnega poplačila kupnine. Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico na stvari, ki je predmet nakupa, do popolnega plačila kupnine.
14. Dostava
Dostava se vrši z dostavno službo DPD zgolj in samo znotraj ozemlja Republike Slovenije.
14.1 Strošek dostave
Strošek dostave znaša 4,90 € in se obračuna za vsako posamično naročilo, katerega znesek z upoštevanjem morebitnih ugodnosti (npr. akcijski popust) je manjši od 85,00 €.
Strošek dostave se izpiše ob zaključku vašega naročila in je zaveden na računu.
Dostava za naročilo nad zneskom 85,00 € je brezplačna.
14.2 Hitrost dostave
Naročila oddana do 11:00 ure dostavljamo načeloma naslednji delovni dan. Naročil ne dostavljamo ob sobotah, nedeljah, ponedeljkih in praznikih. Razlog tiči v občutljivi naravi kozmetike in s tem povezanem izogibu rizika kvarljivosti izdelkov za več kot 24 ur izven našega neposrednega nadzora.
Ob praznikih, ko je povečano število pošiljk (npr. obdobje pred božičem, »Black Friday« akcije, itd.) se lahko dostava zamakne za 24 ur oz. se prestavi na naslednji delovni dan.
Pri izdelkih kjer bodo roki dostave daljši kot so sicer predvideni, bo kupec o spremenjenem roku dostave obveščen.
14.3 Sledenje pošiljke
Sledenje vaše pošiljke vam je omogočeno s pomočjo sledilne številke in spletne storitve dostavne službe DPD »Kje je moj paket?«, v primeru težav pa nam pišite na naš kontaktni e-poštni naslov.
14.4 Neprevzeta pošiljka
V primeru, da vas ob dostavi pošiljke ni na dostavnem naslovu, vas dostavna služba DPD obvesti o nadaljnjih možnostih prevzema. Če se ne odzoveta ali pošiljke ne prevzamete, se pošiljka vrne v skladišče kot „neprevzet paket“, naročilo pa se stornira.
15. Osebni prevzem
Osebni prevzem pošiljk je možen le v kolikor je to v oddanem naročilu označeno. Naslov za osebni prevzem:
Warehouse.si (HL-Labs)
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija
Prevzem je možen in se vrši ob ponedeljkih, torkih, sredah in četrtkih (razen prazničnih dni) od 7:00 do 15:00 ure, po predhodnem dogovoru tudi do 16:30.
Skladišče morate o svojem prihodu obvestiti vsaj 30 minut prej in se dogovoriti za prevzem vašega naročila na telefonsko številko 031 401 302 ali e-poštni naslov info@warehouse.si.
Prijazno opozorilo: brez predhodne najave prevzem naročila ne bo možen.
16. Odstop od pogodbe nakupa (preklic naročila)
Odstop od pogodbe nakupa velja zgolj in samo za fizične osebe ki opravijo nakup v naši spletni trgovini.
Vsak uporabnik (neregistriran ali registriran), ki opravi nakup v naši spletni trgovini, lahko kot kupec v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v roku 14 (štirinajst) dni po prejemu potrdila naročila, brez posebnega razloga pisno sporoči odstop od pogodbe nakupa oz. naročila. V tem primeru mora izpolniti obrazec »Odstop od pogodbe nakupa in vračilo izdelka« in nam ga poslati na e-poštni naslov info@hl-labs.si.
V kolikor naročilo še ni bilo poslano bo odprema naročila zaustavljena, kupec pa bo nadomestilo prejel skladno z navedenim v poslanem obrazcu. V kolikor je kupec naročilo že prejel mora poskrbeti za ustrezno vračilo.
Ob vračilu morajo biti izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.
Vrnjenim izdelkom obvezno priložiti prejeti račun ter izpolnjen obrazec »Odstop od pogodbe nakupa in vračilo blaga« katerega ste nam predhodno poslali na naš e-poštni naslov (več o načinu pakiranja in opis vračila si lahko preberete v točki 19. Vračilo).
Kupec mora blago vrniti v roku 14 (štirinajst) dni od prejetja na naslov:
Warehouse.si (HL-Labs) – Reklamacije
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija
s pripisom »Odstop od pogodbe nakupa in vračilo blaga«.
Pozor: neposredne stroške vračila blaga vedno nosi kupec, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Ponudnik skladno s 43. d členom Zakona o varstvu potrošnikov vrne celotno kupnino nemudoma oz. najpozneje v roku 14 (štirinajst) dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
17. Reklamacije
Vsi kozmetični izdelki HL so skladiščeni v namenskih skladiščnih prostorih s prilagojenimi klimatskimi pogoji. Pred dostavo so posamično pregledani in odposlani nepoškodovani, v posebno izdelani namenski embalaži.
Vaše naročilo skrbno zapakiramo, da bi do vas prišlo nepoškodovano. Vsi postopki ravnanja blaga – od skladiščenja do predaje dostavni službi DPD – so pod stalnim fizičnim in video nadzorom, vse zaradi zagotavljanja visokih standardov ter kvalitetne usluge.
Upoštevajte, da samo povečana občutljivost ali alergijska reakcija na kozmetične izdelke HL ne more biti obravnavana kot blago z napako. Prav tako pomanjkljivosti pri darilih in drugih brezplačnih ugodnostih, ki niso predmet vašega naročila, ne predstavljajo blaga z napako.
Slikovno gradivo izdelkov v naši spletni trgovini je zgolj informativne narave in ne zavezujoči. Enako velja za opise in lastnosti izdelkov (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb na strani proizvajalca).
Prav tako se lahko zgodi, da se INCI opis sestavin izdelka v spletni trgovini razlikuje od dejanske navedbe sestavin na embalaži izdelka. Zaradi možnosti razlik in sprememb priporočamo, da sestavo izdelka preverite neposredno na embalaži. Za sestavo izdelka odgovarja proizvajalec, za njegovo ustreznost zakonskim normativom pa odgovorna oseba, ki proizvajalca zastopa v Evropski skupnosti – posledično tudi v Sloveniji.
17.1 Izguba pošiljke
Če kupec pošiljke ne prejme v roku 3 (tri) delovne dni od najave pošiljke po elektronski pošti, najprej preveri status pošiljke s pomočjo povezave, katero prejme v najavi pošiljke.
V kolikor status izkazuje pošiljko kot dostavljeno, pošiljka pa ni bila dostavljena, mora kupec o tem nemudoma obvestiti ponudnika na e-poštni naslov info@hl-labs.si, da se lahko ponudnik aktivno vključi v reševanje in težavo čimprej uredi.
V nasprotnem primeru se šteje, da je pošiljka dostavljena in iz tega naslova naknadno ni možno uveljavljati reklamacije zaradi izgube ali nedostavljene pošiljke.
17.2 Količinska reklamacija
V primeru, da v pošiljki izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na računu se ne ujemata), mora kupec o tem najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni po prevzemu obvestiti ponudnika na e-poštni naslov info@hl-labs.si in priložiti izpolnjen »Reklamacijski zapisnik«.
V primeru upravičene reklamacije se kupcu nemudoma oz. najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni po prejetem obvestilu naknadno pošlje ugotovljen manko oz. vrne sorazmerna kupnina.
17.3 Reklamacija napačno dobavljenega izdelka
Prejeto pošiljko in izdelke v njej preglejte takoj. Če je v poslani pošiljki napačen izdelek ali več njih, mora kupec najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni po prevzemu o tem obvestiti ponudnika na e-poštni naslov info@hl-labs.si in priložiti izpolnjen »Reklamacijski zapisnik«.
Na podlagi ustreznega obvestila in zapisnika bo ponudnik v najkrajšem možnem času in najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od prejetega obvestila izdelek zamenjal oz. če to iz objektivnih razlogov ni možno, vrnil kupnino.
Ob prejemu ustreznega izdelka je dolžnost kupca, da napačno prejet izdelek oz. izdelke (ustrezno zaščiteno in zapakirano, da se ne poškoduje med transportom) skupaj s kopijo računa na katerega se nanaša/-jo ter izpolnjenim reklamacijskim obrazcem izroči/-jo uslužbencu DPD.
Zamenjava je v primeru upravičenosti brezplačna.
17.4 Reklamacija fizične poškodbe paketa
V kolikor vam dostavna služba DPD poskuša vročiti vidno poškodovan paket ga nemudoma zavrnite že ob poskusu vročitve in jasno navedite razlog zavrnitve. Poškodbe paketa poslikajte, prav tako nalepko dostavne službe, izpolnite »Reklamacijski zapisnik« in v njem navedite vse zahtevane podatke ter izpolnjenega, skupaj s fotografijami poškodb pošljite na e-poštni naslov info@hl-labs.si.
Zavrnjen poškodovan paket bo dostavna služba DPD prevzela nazaj, ponudnik pa bo poskrbel, da vam dostavi ustreznega oz. v skrajnem primeru povrne kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od prejetja poškodovanega paketa.
Zamenjava je v primeru upravičenosti brezplačna.
17.5 Reklamacija fizične poškodbe izdelka
Vsebino prejete pošiljke preglejte takoj. Če je karkoli poškodovano ali razlito, o tem takoj oz. najkasneje v roku 3 (tri) dni po prevzemu pošiljke obvestite ponudnika. V ta namen uporabite »Reklamacijski zapisnik« in v njem navedite vse zahtevane podatke ter ga izpolnjenega, skupaj s fotografijami poškodb pošljite na e-poštni naslov info@hl-labs.si.
Na podlagi ustreznega obvestila bo ponudnik v najkrajšem možnem času in najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni reklamirani izdelek zamenjal oz. povrnil kupnino.
Zamenjava oz. povračilo je v primeru upravičenosti brezplačna.
18. Stvarna napaka
Vsi kozmetični izdelki HL so izdelani iz vrhunskih sestavin, v nadzorovanem okolju ter z avtomatskim načinom polnjenja in pakiranja. Ne glede na to vedno obstaja možnost, da kakšen izdelek svoje lastnosti na poti do vas spremeni in ko ga odprete, ni ustrezen.
Proizvajalec kozmetičnih izdelkov HL jamči, da je časovno obdobje po odprtju izdelka, v katerem so zagotovljene vse lastnosti izdelka za kar je bil narejen, 6 (šest) mesecev po odprtju originalno zaprte embalaže.
Minimalni rok trajanja kozmetičnih izdelkov HL je navedena na vsakem posamičnem izdelku v obliki mm/LL (npr. 06/24 pomeni, da znaša varen rok uporabe do junija leta 2024).
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Vzroki uveljavljanja stvarne napake za kozmetične izdelke HL so lahko različni:
- izdelek je spremenil barvo, ki ni običajna neokrnjenemu izdelku
- izdelek je spremenil vonj, ki ni običajen neokrnjenemu izdelku
- izdelek vsebuje lise, pege ali packe
- v izdelku je tujek ali tujki
- izdelke nima teksture oz. konsistence, ki je običajna neokrnjenemu izdelku
- drugo (opišete)
Kupec nas mora o napaki obvestiti in v ta namen uporabiti »Obrazec za vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake«, v njem navesti vse zahtevane podatke in nam izpolnjenega poslati na e-poštni naslov info@hl-labs.si.
Izdelek s stvarno napako skupaj z obrazcem za vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake pošljite na naslov:
Warehouse.si (HL-Labs) – Reklamacije
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija
s pripisom »Vračilo izdelka s stvarno napako«
Kupec nam mora omogočiti, da izdelek s stvarno napako pregledamo. Če stvarna napaka ni sporna, bo kupčevemu zahtevku čim prej, najkasneje pa v roku 14 (štirinajst) dni, ugodeno. V kolikor o napaki obstaja spor, bomo kupcu v enakem roku podali pisen odgovor.
Če je le mogoče, bomo izdelek zamenjali, v nasprotnem primeru pa vam vrnili kupnino. Pridržujemo si pravico zavrniti vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake če ugotovimo, da je neuporabnost izdelka posledica vašega nepravilnega ravnanja.
19. Vračilo
Za primere vračila izdelka, več njih ali celotne pošiljke veljajo določena pravila in v nadaljevanju je opis kako morate postopati, da je celoten postopek kar se da hitro in uspešno zaključen.
19.1 Postopek vračila
Izpolnite ustrezen obrazec vezan za razloga vračila, ki je vir vseh informacij, ki jih potrebujemo za izvedbo vračila in nam ga pošljite na e-poštni naslov info@hl-labs.si. V kolikor gre za reklamacijo, priložite tudi fotografije poškodb ter fotografijo nalepke dostavne službe.
Vrnjen izdelek oz. izdelke pripravite za transport: izdelke ločeno zaščitite da ne pride do trenj, izliva ali drugih poškodb. Najbolje je, da za to uporabite polnila in embalažo s katero so bili zaščiteni izdelki ko ste jih prejeli.
V paket priložite kopijo računa na katero je vezana vsebina vračila ter izpolnjen obrazec katerega ste nam predhodno poslali.
Dobro zaprt paket pošljite na naslov:
Warehouse.si (HL-Labs) – Reklamacije
Tržaška cesta 132
1000 Ljubljana
Slovenija
Svetujemo vam, da vračilo pošljete priporočeno, saj imate le tako zagotovljeno sledljivost.
Osebno vračilo na naveden gornji naslov skladišča je možen zgolj po predhodni najavi in odobritvi. Oddaja je možna in se vrši ob ponedeljkih, torkih, sredah in četrtkih (razen prazničnih dni) od 7:00 do 15:00 ure, po predhodnem dogovoru tudi do 16:30.
Skladišče morate o svojem prihodu obvestiti vsaj 30 minut prej in se dogovoriti za oddajo vašega paketa na telefonsko številko 031 401 302 ali e-poštni naslov info@warehouse.si.
Prijazno opozorilo: brez predhodne najave prevzem naročila ne bo možen.
Stroške vračila vedno krije pošiljatelj, razen če je vračilo upravičeno ali vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino v nobenem primeru ne sprejemamo. Pridržujemo si pravico do zadržka vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudimo možnost, da sami prevzamemo vrnjeno blago.
19.2 Vračilo kupnine
Na podlagi vrnjenega in prejete dokumentacije ter upravičene reklamacije, se kupcu nemudoma oz. najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni po prejetem obvestilu pošlje nov izdelek ali vrne sorazmerna kupnina na navedeno številko bančnega računa.
20. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Ponudnik omogoča, da oceno ali mnenje za posamezni izdelek napiše zgolj kupec tega artikla. Kupec lahko artikel oceni z eno (slabo) do pet (odlično) zvezdic, lahko pa o izdelku napiše tudi svoje mnenje, ki ga pred dokončno objavo ponudnik pregleda.
Ponudnik ne bo objavil mnenj oz. prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. V spletni trgovini se objavijo vse oddane ocene kupcev.
Z oddajo mnenja ali komentarja se avtor izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice v celoti in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
21. Zasebnost in varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira kot posameznika: vaše ime, priimek, e-poštni naslov, telefonska številka ali navadni naslov ipd.. Ponudnik ne zbira vaših osebnih podatkov, razen, kadar mu vi to omogočite oz. v to privolite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice. Ponudnik bo uporabil vaše osebne podatke zaradi izpolnitve sklenjenih pogodb oz. vaših naročil, zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami in za namen neposrednega trženja. Ponudnik ne bo posredoval vaših osebnih podatkov tretji stranki, kamor ne spadajo pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov, kot so:
- programer in/ali integrator spletne strani in spletne trgovine
- zunanji izvajalec skladiščenja, pakiranja ter odpreme naročil (pošiljk)
- dostavna služba DPD katera izvaja dostavo naročil (pošiljk)
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in omogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran. Ponudnik uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo spletne strani in spletne trgovine.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke (ime in priimek, naslov, telefonska številka in e-poštni naslov). Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil na katere se niste prijavili. Kadar koli se lahko odjavite od naših e-sporočil, in sicer na info@hl-labs.si. Če se spremenijo vaši podatki, vas prosimo, da spremembo zabeležite po prijavi v meniju »Moj račun«. V kolikor gre za spremembo katere ne morete samostojno opraviti nas o tem nemudoma obvestite na e-naslov info@hl-labs.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vsa plačila so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo iz vaše naprave v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.
Z vpisom ali nakupom v spletni trgovini obiskovalec dovoljuje in se strinja, da ponudnik do preklica shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, za naslednje namene: telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave.
22. Varstvo mladoletnih
Ponudnik spletne trgovine ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oz. skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
23. Avtorske in intelektualne lastninske pravice
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.
Spletna stran in spletno trgovino hl-labs.si lahko vsebujeta tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
Logotipi, fotografije, slike, posnetki in besedila so last ponudnika in/ali proizvajalca Pharma Cosmetics. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so predstavljeni na spletni strani in spletni trgovini hl-labs.si je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
24. Višja sila in bistveno spremenjene okoliščine
V primeru nastopa višje sile ponudnik ni odgovoren za izpolnitev obveznosti. Ti primeri so lahko izguba pošiljke, nesreča v skladišču, izpad dostave, naravna nesreča, vojna, ipd.).
Ponudnik prav tako ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas motile normalno uporabo.
25. Omejitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani in spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, razpoložljivost ali cena spremenijo tako hitro, ponudnik ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe nakupa ali zamenjavo naročenega izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe nakupa le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen Obligacijskega zakonika). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu uporabnikov štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oz. sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
26. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno slovensko in evropsko zakonodajo ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 51 249 846 ali s pomočjo sporočila na e-poštni naslov info@hl-labs.si.
Pristojno osebje ponudnika bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oz. najkasneje v roku 14 (štirinajst) dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Ponudnik bo poslal odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kupčev kontaktni naslov (v večini primerov na e-poštni naslov). Kupec ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.
Ponudnik bo na morebiten ugovor kupca poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki v roku 14 (štirinajst) dni na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na e-poštni naslov). S tem je odločitev ponudnika dokončna in pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Celoten postopek obravnave pritožbe je zaupen.
26.1 Izvensodno reševanje sporov (arbitraža)
V namen reševanja potrošniških sporov ponudnik omogoča in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje sporov (SRS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo drugega načina izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot merodajnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
26.2 Relevantno pravo in pristojno sodišče
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V kolikor spor ni mogoče razrešiti sporazumno ali s pomočjo izvensodnega postopka (arbitraže) se za razsodbo izključno priznava sodno pristojnost po ponudnikovem sedežu.
27. Končne določbe
Splošni pogoji poslovanja pričnejo veljati s 01.11.2024 in nadomeščajo dosedanje.
Objavljeni in dostopni so na spletnem mestu hl-labs.si.
Krško, 01.11.2024